Ultimi post





giovedì 7 dicembre 2017

Piccole sfere natalizie

Eccomi di nuovo su queste pagine con una creazione natalizia in occasione del nuovo challenge di Arte a tutto tondo... questa volta ho realizzato delle mezze sfere decorate da usare come chiudi pacco o come palline per l'albero.


Sono semplici e divertenti da fare... io ho stampato dei cerchietti già ben definiti di una collezione natalizia della Polkadoodles e li ho attaccati alle palline in plastica che si trovano un po' dappertutto in questo periodo... 


Prima di incollare i cerchietti ho inserito delle piccole paillettes a forma di cuore e poi ho abbellito con un fiocco rosso.


Una piccola chicca: ogni immagine è decorata con uno strass colorato per dare maggiore luce al tutto.


Io le adoro... penso che ci farò un piccolo albero per abbellire il caminetto... mi piacciono troppo!!!


Partecipo a:

Spero tanto che vi siano piaciuti... a presto con nuove creazioni!
Ciao ciao!!!


9 commenti:

  1. Wow, lots of creative work...all are so pretty! Thank you for joining our challenge at double D!
    Diane DD DT {Nellies Nest}

    RispondiElimina
  2. WOW these are awesome ... looks like a ton of work but they are adorable! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Red & White with optional touch of Green’ challenge! We hope you’ll come back often.

    Darlene
    DOUBLE D Challenge Blog
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    RispondiElimina
  3. These are just amazing Anna! I love them! I am super motivated to do something special for Christmas now! Thanks so much for sharing your creation with us at Penny's Paper-Crafty! Linda

    RispondiElimina
  4. These are beautiful. Thanks for joining us at the Holiday Chaos 2017 Gift/Gift Holder Challenge, Lisa Lynn GDT.

    RispondiElimina
  5. Aw, these aresweet, such precious ornaments, adorable! Thanks for sharing with us over at Catch the Bug, good luck in the challenge!

    RispondiElimina
  6. What a great idea to make tags with these ornaments! I love them! So creative and fun. Thanks for joining the Double D, "Red/White" Challenge.

    RispondiElimina
  7. Beautiful card and great idea. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck. Have a nice day
    Anneke DT

    RispondiElimina
  8. CONGRATULATIONS - you were one of the lucky winners from Challenge #152 at the Crafty Gals Corner!
    Please visit the blog to claim your prize :)

    RispondiElimina
  9. WOW!! these are just awesome..Thank you so much for joining us at Crafty Creations Challenges. Hugs xx Deepti Aggarwal

    RispondiElimina